Gyors információra van szüksége?   -   (+36-1) 780-5096

      

 

  

  

 

GlobalGAP szolgáltatásaink:

  • GlobalGAP rendszerbevezetés
    • Folyamat feltérképezés
    • Dokumentációkészítés
    • Bevezetés
    • Oktatás
    • Belső audit
    • Előkészítés regisztrált tanúsításra
    • Regisztrált tanúsítás (NQA, SGS, DNV, TÜV)

Mindent egy helyen! Mi intézzük Önnek a legjobb árakat!

  • GlobalGAP express
    • Gyorsbevezetés mintadokumentációval, saját auditorral, regisztrált tanúsítással!

Átfutási idő kevesebb, mint két hét!

  • GlobalGAP rendszerfenntartás
    • Utógondozás - évente két belső audit
    • Előkészítés a felügyeleti auditra
    • Felügyeleti auditon részvétel és képviselet

Nincs több gond egész évben!

FONTOS! Mindent informatikai alapon, papírmentesen készítünk.
Interneten elérhető FTP-site és felhőszolgáltatásunk minden ügyfelünknek díjmentes!


Bővebben a GlobalGAP rendszerekről:

A GlobalGAP az Európai Kiskereskedők Egyesülete által létrehozott élelmiszerbiztonsági és minőségirányítási szabvány, amely a frissen fogyasztható, illetve a feldolgozatlan mezőgazdasági termékek előállításának szabályozására, ezen területek nemzetközi tanúsítására alkalmazható. A Jó Mezőgazdasági Gyakorlaton (GAP-Good Agriculture Practice) alapul, melynek lényege a termelő gazdaságban az elérhető legjobb technológiák alkalmazása és a fenntartható mezőgazdaság követelményeinek megfelelő élelmiszer-előállítás támogatása.

A GlobalGAP a tanúsított termék teljes mezőgazdasági termelési folyamatát lefedi, még az ültetést megelőzően egészen a feldolgozatlan végtermékig. Egyéni termelők és csoportok (termelési és értékesítési szervezetek) is tanúsíthatóak a szabvány alapján.

Kinek érdemes bevezetnie a GlobalGAP Rendszert?

Azon vállalkozásoknak, aki szeretnének

  • pályázatokon indulni,
  • közbeszerzéseken részt venni,
  • PR céljai vannak,
  • kereskedelmi vállalatok beszállítói feltéteknek megfelelni.

Miért érdemes Önnek minket választania a GlobalGAP Rendszer bevezetésére?

Azért, mert:

  • munkatársaink egyúttal nemzetközi tanúsító testületek auditorai;
  • 18 éve foglalkozik ezzel társaságunk;
  • a legújabb, legegyszerűbb módszertant használjuk;
  • informatikai alapon készítjük a dokumentációt;
  • saját FTP site-unk és felhőszolgáltatásunk van a dokumentumok tárolására, visszakereshetőségére, elérhetőségére, amelyet díjmentesen nyújtunk;
  • angol és német nyelven is felkészítünk;
  • mindent elkészítünk, nincs hátrahagyott feladat;
  • a regisztrált tanúsítást is intézzük, hozzánk közel álló auditor kollégákkal.



 

ALFA-CON Tanácsadó Iroda és Oktatóközpont Kft.
Postacím: 1255-Budapest, Pf: 124.
Telefon / Fax: (06-1) 780-5096
Mobil: (+36 30) 919-1690
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Minden jog fenntartva © 2017 Alfa-Con Kft -----  Weboldal: Tomor Visual Graphics