Gyors információra van szüksége?   -   +36-30-919-1690

      

 

  

  

 

SA 8000 szolgáltatásaink:

  • SA 8000 rendszerbevezetés
    • Folyamat feltérképezés
    • Dokumentációkészítés
    • Bevezetés
    • Oktatás
    • Belső audit
    • Előkészítés regisztrált tanúsításra
    • Regisztrált tanúsítás (Social Accountability International)

Mindent egy helyen! Mi intézzük Önnek a legjobb árakat!

  • SA 8000 rendszerfenntartás
    • Utógondozás - évente két belső audit
    • Előkészítés a felügyeleti auditra
    • Felügyeleti auditon részvétel és képviselet

Nincs több gond egész évben!

FONTOS! Mindent informatikai alapon, papírmentesen készítünk.
Interneten elérhető FTP-site és felhőszolgáltatásunk minden ügyfelünknek díjmentes!


Bővebben az SA 8000 rendszerekről:

Az SA8000 máig az egyetlen akkreditáltan tanúsítható szabvány a társadalmi felelősségvállalás területén.
A szabvány olyan keretet ad a Szociális Felelősségi Menedzsment Rendszerhez, amely hitelességet és bizalmat sugároz, így az Ön érdekelt felei számára azt üzeni, hogy az Ön vállalata tisztességes és méltányos üzleti gyakorlatot folytat.

A rendszer lehetővé teszi az Ön számára, hogy vállalata megértse és szabályozza jelentős szociális hatásait, biztosítsa a jogi megfelelőséget és az üzleti működés folyamatos fejlődését.

Az SA8000 szabványt bármilyen tevékenységgel, bármekkora méretű szervezet alkalmazhatja. Nagyon fontos lehet azok számára, akik erősíteni kívánják vevői kapcsolatukat, és akik számára relevánsak szállítói láncuk szereplői.

Kinek érdemes bevezetnie az SA 8000 rendszert?

Azon vállalkozásoknak, aki szeretnének

  • pályázatokon indulni, ahol a környezetvédelem fontos,
  • közbeszerzéseken részt venni,
  • PR céljai vannak,
  • felelősséget vállalni az őket körülvevő világért, közvetlen környezetért.

Miért érdemes Önnek minket választania az SA 8000 Rendszer bevezetésére?

Azért, mert:

  • az egyetlen komoly referenciákkal rendelkező tanácsadó cég vagyunk;
  • a legújabb módszertant használjuk;
  • informatikai alapon készítjük a dokumentációt;
  • saját FTP site-unk és felhőszolgáltatásunk van a dokumentumok tárolására, visszakereshetőségére, elérhetőségére, amelyet díjmentesen nyújtunk;
  • angol és német nyelven is felkészítünk;
  • mindent elkészítünk, nincs hátrahagyott feladat;
  • a regisztrált tanúsítást is intézzük, hozzánk közel álló auditor kollégákkal.

 

 

ALFA-CON Tanácsadó Iroda és Oktatóközpont Kft.
Székhely / Iroda:
1022-Budapest, Rókushegyi lépcső 9/A.
Telefon / Fax: (06-1) 780-5096
Mobil: (+36 30) 919-1690
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Minden jog fenntartva © 2024 Alfa-Con Kft -----  Weboldal: Tomor Visual Graphics